Opinionsblogg

vad håller jag på med

men asså FÖÖÖÖRLÅT jag glömmer bort att man faktiskt behöver uppdatera en sån här sak? 

Vad har jag gjort medans jag har varit borta? 
Jo massa massa möten såklart för kommande hemliga hihi projekt, sedan massa mysluncher på riche. Vad annars? Köttbullarna är såååå goda!! 


men lol 

Jag har inte gjort ett skit typ, jobbat.. vilket är det enda mina dagar består utav i princip. Letat lägenhet också som ett jävla kylskåp fyfan vad jag hatar stockholm bostadsmarkad. Den suger verkligen?
 
asså vad vill ni läsa om här på denna blogg egentligen? nej jag tänker inte ta dagens outfit o nej jag tänker inte ta kort på mina luncher som består av typ lax och sallad


Hoppas ni har de bra iallafall
 
ha de gott du, hej  
 
men gud jag va typ 12 år häre o hade jättefint hår mår sämst nu är det råttfärgat o man ser ut som 80 

Kommentarer

Kommentera