Opinionsblogg

MEN ÄNTLIGEN HÖST

Men fyfan nu är det officiellt höst och jag mår skitbra. Hela sommaren för mig består av ångest typ. Men nu jävlar, håll i hatten nu åker vi. 

Dock så är September sämsta jävla månaden detta året pga jag håller på och ska köpa lägenhet. Måste flytta ut från min hyresrätt den 30 September och det är inte skitlätt att hitta en nice lägenhet som inte kostar 4 miljoner och en njure. Blir väl till att sova på Stockholm central, gärna nära donken så man har cheese nära till hands. 

Igår fotade vi ju för Eftersnacket (paradise hotel) och helvete vad bilderna på mig blev.... asså inget fel på fotografen utan själva modellen, i detta fall jag. I didn't do my make up for 3 hours to look like a potato :) 
Man blir ju förbannad. Man går upp extra tidigt en vardag för en full make up och TILL OCH MED FIXAR FUCKING HÅRET OCH SÅ SER MAN UT SOM CHEWBACCA ? :D 

Ah ni kommer få se bilderna, men dom ska redigeras sönder först.. de ska sägas.

Ha de gott du, hej


 

Kommentarer

Kommentera