Opinionsblogg

Fifth September

Hej hörrni! 

Har ni haft en bra helg? Min var helt fantastisk! Har bara myst hemma med L och lagat goda middagar. Italienskt blev det i lördags. Mums! 
Igår var vi ute på Ikea för att handla det sista till lägenheten, kommer bli så fint. 
Nu sitter jag hemma med en kopp te och har kikat runt på olika sidor för att inhandla lite nya kläder! Hösten is coming. 

Hihi. Vi hörs sen mina små älsklingar!


Translation

Hey guys!

Did you have a good weekend? Mine was absolutely fantastic! Have just mysteriously at home with the L and cooked tasty dinners. Italian became Saturday. Yum!
Yesterday we went out to Ikea to buy the last of the apartment, will be so fine.
Now I sit at home with a cup of tea and have been looking around to different pages to purchase some new clothes! Autumn is coming.

Hihi. Talk to you later my little darlings!



SKOJA

google translate är mitt allt

Sitter på jobbet jag, ska fan gå iväg och köpa thai. Jävlar vad gott det ska bli.
Aja ännu en ny vecka och ännu en dag mindre tills jag blir bostadslös. 

Ha de gott du, hej. 

Kommentarer

Kommentera